domingo, 29 de marzo de 2009

NO a la violéncia infantil

6 comentarios:

  1. Bon dia bonica!!
    Que fort el video Ö
    Tastimo(L)
    *__Judit&Natalia__*

    ResponderEliminar
  2. Hola Judit està molt bé el video teu de la violéncia infantil. Son molt fortes les imatges aixó no pot ser tenim que acabar amb això.
    Petons
    Lydia

    ResponderEliminar
  3. Ola judii
    El teu video m'ha impactat molt per les fotografíes. Aquest tema es realment horrible per la societat. Això es un gran problema.
    Bueno et deixo que tinc que fer més comentaris.
    M'hen vaig T'estimo wapixima !

    ResponderEliminar
  4. Hola Judit
    m'ha agradat molt el teu video,unes imatges molt fortes i tenim que acabar amb això.

    bueno, m'hen vaig.

    T'estimu.

    **judit[nd] sonia**

    ResponderEliminar
  5. Hola judit
    Aquest comentari l'hem ecrit jo i la sara
    Aquest video m'ha semblat molt interesant i amb unes imatges molt fortes i reals.Això es molt trist i no pot continuar.
    Espero que t'agradi el nostre comentari.

    judith(nd)judit

    judit(nd)sara

    petons de la sara i meus.

    ResponderEliminar
  6. esta molt
    bonic el
    teu video
    esta molt inspirat en
    la violencia
    k alguns tenen i no sapiguem com ajudar-los
    bon em tin k marxar petons!!wpa
    dew
    att//IsaBEl

    ResponderEliminar